De werkomgeving van Crowell Advertising
21 september 2010
Alleen als de werkomgeving in staat is om aan te sluiten bij het werk en de type mens van de organisatie, is het in staat om van ondersteunende waarde te zijn. De werkomgeving is in die zin een soort van organisme dat in staat moet zijn om mee te groeien met de organisatie. Een flexibel en dynamisch geheel (als dat verlangt wordt door het proces), dat meebeweegt met de dingen die intern gebeuren.
Als creatief reclamebureau moet je in staat zijn om visueel mooie producten te bedenken. Nog meer moet je in staat zijn om in het hart van de organisatie te kruipen waar je voor werkt. Je moet immers in staat zijn om voor die organisatie een geschikt marketinginstrument te bedenken. Om daartoe in staat te zijn moet je een werkomgeving hebben die je ondersteunt in het werk dat je doet. Een werkomgeving die uitdaagt om samen met collega's een case te bespreken. Een werkomgeving die je in staat stelt om individueel te werken, maar ook om klanten te ontvangen en een creatieve sessie te houden. Als je de plaatjes doorkijkt zie je zo'n werkomgeving. Als je op de website van Crowell kijkt zie je waar zo'n werkomgeving aan bij kan dragen.